Zabiegi Plazma IQ

To proste i bezpieczne urządzenie do wykonania bezinwazyjnego liftingu powiek, pozwalające uzyskać efekt już przy pierwszym zabiegu. Urządzenie wykorzystuje mikrowiązki plazmy, działając jedynie w obrębie naskórka bez uszkodzenia skóry i konieczności wyłączenia się z codziennej aktywności. Pozwala pozbyć się pierwszych oznak starzenia, odmłodzić wygląd i spojrzenia, jest stosowany w korekcji powiek zarówno u kobiet jak i mężczyzn.

Procedura zabiegu polega na wykonaniu niewielkich punktów na powierzchni skóry poprzez plazmę generowaną z urządzenia Plasma IQ, każdy w odległości ok 0,5 mm jeden od drugiego, pozwalając zachować perfekcyjną plastyczność w ruchu powieki aż do zakończenia procedury. Każdy z tych punktów powoduje sublimację naskórka bez uszkadzania warstwy podstawnej skóry właściwej, bez krwawienia i bez powodowania uszkodzenia otaczających tkanek. Procedura trwa ok. 20 minut a punkty sublimacji o średnicy mniejszej niż 1 mm utrzymują się do tygodnia.

Technologia

Plasma IQ  to proste urządzenie, wyprodukowane we Włoszech, do stosowania w dermatologii, chirurgii plastycznej i medycynie estetycznej. Plasma IQ stanowi inteligentne rozwiązanie do bezinwazyjnego liftingu powiek.

Plasma IQ jest generatorem plazmy. Plazma tworzy się między końcówką urządzenia i skórą pacjenta dzięki niewielkiemu łukowi, który w kontrolowany sposób zdolny jest do sublimacji naskórka i obkurczania skóry w miejscu jego działania co skutkuje uniesieniem. Zabieg wykonywany jest punktowo bez oddziaływania na otaczające zdrowe tkanki.

Podczas wykonywania zabiegu urządzenie Plasma IQ nie jest podłączone do prądu. Takie rozwiązanie pozwala przeprowadzić zabieg u pacjentów, w przypadku których nie są wskazane zabiegi z przepływem prądu.

Zalety zabiegu

• Nieinwazyjny – polecany dla osób, które nie chcą decydować się na zabieg chirurgiczny (blefaroplastyka)
  • Precyzyjny – mikrowiązka plazmy działa jedynie w obrębie naskórka bez uszkodzenia skóry
  • Dający natychmiastowy efekt – efekty widoczne już po pierwszym zabiegu
  • Bezpieczny – bezpieczny dla osób z rozrusznikami serca oraz innych pacjentów, u których zabiegi z zastosowaniem prądu są przeciwwskazane
  • Komfortowy – nie wymaga wyłączenia z codziennych aktywności

Zalecenia po zabiegowe

Po zabiegu na skórze widoczne są niewielkie punkciki (strupki), które utrzymują się 5-7 dni, można je zakryć podkładem do makijażu (są wtedy niewidoczne).

2. i 3 dnia może wystąpić niewielki obrzęk okolicy poddanej zabiegowi. Po odpadnięciu niewielkich strupków skóra może być lekko zaczerwieniona przez 1-2 tygodnie, w tym okresie należy stosować kremy przyspieszające regenerację skóry i redukujące rumień.

Przeciwwskazania:

• Choroby nowotworowe
  • Choroby serca oraz układu krążenia
  • Zaburzenia metaboliczne (cukrzyca)
  • Choroby tarczycy
  • Choroby układu nerwowego
  • Choroby oczu
  • Choroby psychosomatyczne
  • Przyjmowanie leków – tetracykliny, izotretynoina (Accutane, Izotek)
  • Ciąża i okres karmienia piersią

PAKIETY

W Supraślu nie sposób się nie zakochać. Zapraszamy do doświadczenia bliskości kultury, piękna przyrody, uroków uzdrowiska połączonych z pakietami pielęgnacyjnymi w Klinice Supramed.